25 Eylül 2014 Perşembe

Yeni gün yeni başlangıç...

Yeni gün yeni başlangıç...
Hayaller nerede mi başlar?
Kurmayı bıraktığın yerden...
Erken uyandığım bir sabah kendimi hayal kurarken yakaladığimda farkettim. Meğer uzun zaman once bırakmışım hayallerimin ardindan gitmeyi. Sonra derin bir nefes aldim ve dogan gunesin ışıltısıyla beraber tüm umutları ve sahip olduğum tüm güzellikleri içime çektim.
Sonra farkettim ki gerçekleşmeyi sabırsızlikla bekleyen ne cok hayalim varmiş. Bir bir siraya koydum hepsini ve gercekleştikçe buradan gururla paylaşacağimdan şüpheniz olmasın.
Yepyeni umutlar getirecek yeni gunlere inanan dostlarima selam olsun...

6 yorum:

  1. Hiç şüphem yok kuzum. Sen yaparsın. Dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm arkadasim blog olusturma hevesimin ilk ve tek kaynagi sensin biliyosun. İlerleyen gunlerde bu konuyu detaylica kaleme alicam :))

    YanıtlaSil
  3. Hayal kurmayı bırakalı çok ama çok uzun zaman olduğunu bir kitap okuyunca farkettim. Esasen hayaller uzak durmanın çok da iyi birşey olmadığını da;) güzel hayalerinizin gerçek olması dilerim, içlerinden biriyle başladınız sanırım, bloğunuz hayırlı olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Güzel dileğiniz için çok teşekkür ederim. Kendimi çok iyi hissederek uyandığım bir sabah birikmiş hayallerimin hepsini gerçekleştirebilme ve bunları kendime ispat edebilme isteğimle başladım diyebilirim. Hayal kurabildiğimiz sürece umut vardır :)

    YanıtlaSil
  5. Umarım bütün dileklerinizi tek tek gerçekleştirebilirsiniz. Blogunuz hayırlı olsun. Bol takipçili, bol paylaşımlı olsun. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ediyorum, aynı güzel dileklerim sizinle... Takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil