14 Ekim 2014 Salı

Radyo Serüvenimiz Başlasın


Deneyenler bilirler ki medya sektörü hangi kolda olursanız olun bir kez bulaştınız mı bağımlılık yapar. Kazancı asla doyurmaz, yorucudur, çok emek ve zaman ister ama bir o kadar da zevkli ve cezbedicidir. Hele de benim gibi iletişimi ve sosyal olmayı seviyorsanız bu iş tam size göredir.
Ben de kendimi tamamen bu sektöre ait hissediyorum. Önceleri gazetecilikle başladım ama bana yetmedi. Halbuki o alanda da çok başarılı işler yaptım ama sonra bir de baktım sıkılmaya başlamışım. Radyocu bir arkadaşım "senin kadar konuşmayı keyfe dönüştüren biri kesinlikle radyocu olmalı, gel bir kez dene" demişti. Ama benim bazı katı düşüncelerim var mesela tepeden inme meslek atamalarına karşıyım. Ortalıkta bu kadar eğitimli işsiz dururken ne haddime dedim. Sonra eğitimini almaya karar verdim. Anadolu Üniversitesi Radyo&Tv Programcılığı okudum. Hala hazır değildim. Bir işi aşkla yapmak ne kadar mühimse layığıyla yapmak da o kadar mühim bence.Bir de pratik kursu almam gerekiyordu. Dinleyenlerimize saygıda kusur etmemek için sesleniş tarzımıza kadar öğrenmek gerekir değil mi? Dün resmi olarak kursumun ilk günüydü. İnanılmaz eğlendim ve şimdiden başarılı bir gelecek görüyor gibiyim. Kurs bitiminde bu işi hakkıyla yerine getirebileceğim bir fırsat çıkar karşıma inşallah. Ne diyelim Allah utandırmasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder