22 Ekim 2014 Çarşamba

Aman dişlere dikkat!

Gülümsemeyi hatta benim gibi kahkaha atmayı sevenleri yakından ilgilendireceğini düşündüğüm bir konu bu. Hele de gülerken dişlerinizin nasıl göründüğü konusunda takıntılıysanız vay halinize... Çok küçük yaşlardayken çok fazla diş ağrısı çekmiş ve birkaç dişimden olmuştum. Neyse ki kaplama denen bir yöntem var da görüntüyü kurtardık. O zamanlardan beridir dişlerimle ilgili sıkıntım olmuyor diyordum ki "şeytan kulağına..." demeyi unuttum zaar.
Geçtiğimiz günlerde tarifi imkansız bir ağrı çekmeye başladım. Hani şu " Allah düşmanıma vermesin" dediğimiz türden... Çekenler bilir, sabaha kadar uyutmadı meret. Ertesi gün dişçinin yolunu tuttuk tabi. Kanal tedavisi falan derken güzelim dişi öğüttüler mecburen. Dolgu yapıldı ardından. İki ay geçmedi ki bir gün çattttt.. diye bir ses! Eyvah dedim dolgu kırıldı. Hoppalaaaaa... Gittik dişçiye meğerse nasıl başardıysam dişimi kırmışım dolgu kalmış ortada. Bugün de dişimi tamamen almak zorunda kaldılar. Şuan acı içinde yazıyorum bu satırları. Dişi kaybettiğime mi yanayım, çektiğim acıya mı yoksa gülerken çıkacak boşluğa mı? O nedenle dostane bir tavsiyede bulunmak istedim...
Siz siz olun sahip olduğunuz herşeyin ama herşeyin kıymetini bilin. Özellikle de dişlerinize iyi bakın. Ne kadar önemli olduğunu kaybedince fena anlıyorsunuz ama iş işten geçmiş oluyor.
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, çok önemli bir konu gerçekten. Ben de çocukluğumdan beri çok çekerim dişlerden. Üstelik de çok dikkat etmeme rağmen. Bu güzel hatırlatma çok isabetli, hepimiz belki de çok daha dikkatli olmalıyız. Bu arada bloğuma ben de beklerim; ). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. İnsanın canı yanınca başkalarının bari yanmasın diyor. Arada ziyaret ediyorum aslında sayfanızı ama yakından takip edicem bundan sonra ;)

    YanıtlaSil
  3. Tb ederim düşünce güzel

    YanıtlaSil