12 Aralık 2016 Pazartesi

Taze Anneden Merhabalar!


Merhaba diyerekten giriş yapıyorum ancak beni blog dünyasından tanıyorsunuz zaten. Nasıl mı?
Daha önce zaten blog yazıyordum. Ta ki 8 ay önce minik kelebeğim Eylem Naz ımı dünyaya getirene kadar.
www.odabirseymiki.blogspot.com olan blog sayfam küçük bir isim değişikliği ile www.saydamanne.blogspot.com oluverdi. Tamamen kendi iç dünyamı yansıttığım kimi zaman da ince dokunuşlarla gündeme maydanoz olduğum bir sayfaydı kendileri. Kapatmadım. Kapatmaya kıyamadım. O da benim bebeğim :)
Sadece isim değişikliği yaparak yazılarıma anne kimliğimle devam ediyorum. Eeee sen misin yazmaya bu kadar ara veren!)
Ben de minik mucizemi, Eylem Nazımı kucağıma aldığımdan beridir hayata onun gözüyle bakıyorum. Ondan önce ve ondan sonra diye ikiye ayırdım yaşamımı. Hatta öyle ki ondan öncesi bomboş geliyor diyebilirim(eminim herkes için öyledir).
8 aylık bebek bakım, alışma ve öğrenme mücadelesinin ardından eski olan her şeyi rafa kaldırdım. Yaşamım komple değişmişken hiçbir şey eski kalamazdı. Madem öyle bloğum da değişmeliydi.
Bu kararı aldıktan sonra birkaç saat oturup düşündüm(!) (desem de inanmayın anne olunca asla birkaç saat oturacak vaktiniz olmuyor). Evin içinde ay şurayı da toplayayım, aman burası da tozlanmış, elim değmişken şunları da yıkayayım,vaktim varken yemeği de yapayım... Sonu gelmeyen ve bebeğin uyanmasıyla son bulan hallerden birinin tam ortasındayken düşündüm. Ben kimim? Kendimi en iyi nasıl ifade edebilirim? 
İşe yarar fikirleri bekletmek zaman israfı gibi geldi her zaman. düşündüğümün kullanışlı bir fikir olduğunu sezdiğim an atomu parçalayacak güç ve akılda hissettiğim de tartışılmaz bir gerçek. Bu heyecan olmasa zaten o acelecilik de olmaz.
Sözün özü odur ki EYLEM olmadıkça fikrin ya anlamı yoktur ya yanlış kafadadır yada zamanı gelmemiştir. :)
Saydamlık olmayan her eylemse (fikrimce) yalan/giz içerir ve gümlemeye mahkumdur. 
Blog ismi de kendisi de böylece oluşmuş oldu.
Bundan böyle aklıma düşen her konuda yazmak ve paylaşmak üzere SaydamAnne olarak burada blog dünyasında olacağım.
Sevgiyle kalın.
İşte benim minik ve dünyalar güzeli kelebeğim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder